Aankoop
makelaar

Hofstede-makelaardij-aankopen

De aanschaf van een woning is misschien wel de grootste investering die je in je leven doet, en dat gebeurt niet dagelijks. Daarom is het verstandig om een aankoopmakelaar in te schakelen die je begeleidt bij de aankoop van je nieuwe huis. Bij Hofstede staan we klaar om je in dit proces te ondersteunen.

Wanneer je een woning op het oog hebt, zul je meestal eerst contact hebben met de makelaar van de verkoper. Deze makelaar zal je voorzien van informatie en veel over het huis vertellen, maar hij is wel degene die door de verkoper is aangesteld om het huis te verkopen.

Dit houdt in dat de verkoopmakelaar altijd de belangen van de verkoper vertegenwoordigt en niet die van jou. Dit begint al bij de prijs van de woning. De verkoopmakelaar streeft ernaar om een zo hoog mogelijke prijs voor zijn klant te realiseren, terwijl jij uiteraard niet te veel wilt betalen. Het is daarom verstandig om je onafhankelijk te laten adviseren door een aankoopmakelaar.

Meer weten over de meerwaarde van een aankoopmakelaar?

Waarom kies
je voor Hofstede

Het vinden van een nieuwe woning kan soms een enorme uitdaging zijn, zeker als je nog niet in de regio woont, geen woning kunt vinden als starter of als je zelf geen ervaring hebt. Het inschakelen van een NVM-aankoopmakelaar heeft veel voordelen:

• Veel kennis van de diverse woonplaatsen
  • Inhoudelijke ervaring met aankoopbegeleiding
  • Meer kans op een bezichtiging
  • Goed en snel bereikbaar
  • We gaan zelf ook het pand bekijken
  • We adviseren over de marktwaarde
  • We kijken naar energiezuinigheid
  • Samen gaan we voor een succesvolle aankoop
  • Koopovereenkomst? Wij helpen je er doorheen
  • Ook met de eindinspectie van de woning gaan we mee

Plan een
vrijblijvende afspraak

Wij gaan graag met je in gesprek. Tijdens dit gesprek leggen wij je uit wat het aankooptraject inhoud en wat wij voor jou kunnen betekenen. We leggen je met plezier uit wat de voordelen zijn van ons als NVM-aankoopmakelaar en beantwoorden we ook jouw vragen.

Op deze manier bereiden we je voor op een onbezorgde aankoop van jouw woning!

Wil je geen aankoopbegeleiding maar alleen advies? Dan gaan we ook graag met je in gesprek.

team – meerkerk